თანასწორობა სკოლაში
Home
მთავარი
საკითხის მიმოხილვა
ინფორმაცია სკოლაზე
პრობლემის იდენტიფიცირება
აქტუალობა
მიზანი და სტრუქტურა
ძირითადი დასკვნები
ლიტერატურა
კვლევის დიზაინი
კითხვები
სამიზნე ჯგუფი
მეთოდები
ვადები
კვლევის შედეგები
მონაცემთა ანალიზი
მოსწავლეთა გამოკითხვა
მასწავლებელთა გამოკითხვა
მშობელთა გამოკითხვა
ინტერნეტ გამოკითხვა
ინტერვიუ მოსწავლეებთან
ინტერვიუ დამრიგებლებთან
ფოკუსჯგუფი მოსწავლეებთან
ფოკუსჯგუფი მშობლებთან
ძირითადი მიგნებები
ინტერვენციები
Child Category 4
ინტერვენციების შეფასება
მეთოდები
ინტერვენციების მიმდინარეობის ანალიზი
წარმატებული მოსწავლეები
გამოჩენილი ქალები
შინაგანაწესის პოპულარიზაცია
იდეების მოედანი
ერთი კლ. მასწავლებლები
დამრიგებლის საათი
ტრენინგები მოსწავლეებთან
ტრენინგები მასწავლებლებთან
მშობელტა ჩართულობა
მხარდამჭერი ფრაზები
ინტერვენციების შეფასება
რეკომენდაციები და ნაკლოვანებები
რეკომენდაციები
კვლევის ნაკლოვანებები
დასკვნა
ბიბლიოგრაფია
დანართები
დანართი 1
დანართი 2
დანართი 3
დანართი 4
დანართი 5, 6, 7, 8
დანართი 9
დანართი 10
დანართი 11
დანართი 12 და 13
ინტერვიუ დამრიგებლებთან
0 comments:
Post a Comment
Home
Subscribe to:
Comments (Atom)
Social Profiles
Popular
Tags
Blog Archives
Total Pageviews
Pages
Home
ბიბლიოგრაფია
კვლევის ნაკლოვანებები
რეკომენდაციები
ინტერვენციების შფასება
ინტერვენციების შეფასების მეთოდები
ინტერვენციები
ძირითადი მიგნებები
მონაცემების ანალიზი
ვადები
მეთოდები
სამიზნე ჯგუფი
კითხვები
ლიტერატურის მიმოხილვა
ძირითადი დასკვნები
მიზანი და სტრუქტურა
საკითხის აქტუალობა
პრობლემის იდენტიფიცირება
ინფორმაცია სკოლაზე
მოსწავლეთა გამოკითხვა
მასწავლებელთა გამოკითხვა
მშობელთა გამოკითხვა
ინტერნეტ გამოკითხვა
ინტერვიუ მოსწავლეებთან
ინტერვიუ დამრიგებლებთან
ფოკუსჯგუფი მოსწავლეებთან
ფოკუსჯგუფი მშობლებთან
მხარდამჭერი ფრაზები
მშობელთა ჩართულობა
ტრენინგები მასწავლებლებთან
ტრენინგები მოსწავლეებთან
სადამრიგებლო საათი
ერთი კლ. მასწავლებლები
იდეების მოედანი
შინაგანაწესის პოპულარიზაცია
გამოჩენილი ქალები
წარმატებული მოსწავლეები
დანართი 12 და 13
დანართი 11
დანართი 10
დანართი 9
დანართი 5, 6, 7, 8
დანართი 4
დანართი 3
დანართი 2
დანართი 1
Blogger templates
Blogger news
Blogroll
About
0 comments:
Post a Comment